Sidor

söndag 17 juli 2011

BOM

Nu är toppen till AnnetteL:s BOM " Här är gudagott att vara".  Det har inte varit helt okomplicerat. Ibland kan jag inte förstår hur svårt det kan vara att sätta dit en bård. Nu var ju det vikigt att den här fick rätt mått för att den yttre bården skulle passa, men ändå? Jag har sprättat alla fyra remsorna var sin gång och dessutom fyra felskurna remsor i skrappen. Helt otroligt! Min tanke är att hanquilta den. Men hur var det nu man gjorde? Jag får väl träna lite först. Nu får det bli lite sypaus, men bara en kort en för jag ska tråckla på extra remsor på FastFlower för imorgon ska jag quilta den på Rosa hos Åsa.
Sköt om er!
Marie

1 kommentar:

  1. Sicket elände att det skulle krångla så för dig med bården! Men du har fått ihop det så fint!
    Tack för att du visar din fina BOM!

    Kram
    Anette L

    SvaraRadera