Sidor

söndag 14 juli 2013

8 månader och 23 dagar


 är sedan jag senast gjorde ett inlägg. Här kommer lite av det jag har pysslat under den tiden. Jag lovar ingenting, men förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa inlägg.
Sängkläder till en elefantälskande flicka och hennes docka.

En söt kasse till en riktig god och skön vän.

En större variant till en samlande kollega.

Den här vill jag sy!

Äntligen mamma!

Ett babytäcke till en duktig elevassistent.

En lång och somrig löpare till vårt fina uterum.

Ett avslutat projekt från höstens quiltlana.


Dottern och hennes kompis sydde varsin nalle.

Babytäcket till min brorson Liam som kom i april.

Quillow till bilen. Jätte praktisk på friluftsbadet.

Dotterns syhörna.

Ytterligare ett Quiltlanaprojekt som äntligen är klart.

Provsydde Wingingwayblocken innan jag satte saxen i det rätta tyget.

Quilt till bästa vännerna och snart startar jag på en babyquilt till dem.

1 kommentar:

  1. Det var en massa saker som Du hunnit att sy på dessa dryga åtta månader, tycker jag. Det är alltid lika kul att se "vad andra pysslar med" så jag är glad att Du visar oss.

    Dollandesign

    SvaraRadera